24/05/2015

Noticias

Última oportunidade para participar no taller que imparte Desescribir esta fin de semana 19/02/2015

Hoxe ás 14.00 h remata o prazo para se inscribir no obradoiro que Cibrán Rico e Suso Vázquez (desescribir) impartirán este 21 e 22 de febreiro na Fundación Seoane da Coruña, no marco do ciclo de actividades que organiza CIDEA.

O obradoiro, que é gratuíto, está dirixido a estudantes e profesionais de áreas afíns á arquitectura, deseño industrial, gráfico, web, de interiores, téxtil, paisaxismo, artesanía, artes plásticas e visuais, publicidade, comunicación audiovisual, etc. e desenvolverase en sesións de mañá (11.00 a 14.30 h) e tarde (15.30 a 19.00 h)

A selección farase a través de cv e/ou portafolios por parte dos organizadores e/ou o relator.

Para entrar no proceso de selección deberase enviar a cidea@coruna.es a seguinte documentación:
- Currículo actualizado e/ou portafolio.
- Solicitude do taller debidamente cuberta.

Este documento está dispoñible no seguinte enderezo:

comentario Comentarios (0)

Francisco Mantecón. Paixón e cálculo no MARCO de Vigo

Francisco Mantecón. Paixón e cálculo no MARCO de Vigo 03/02/2015

Desde finais de xaneiro e ata o vindeiro 31 de maio de 2015 pode visitarse no MARCO de Vigo Francisco Mantecón. Paixón e cálculo. O proxecto expositivo, coproducido polo propio MARCO e mais a Fundación Luís Seoane e comisariado por Ángel Cerviño e Alberto González-Alegre, revisa unha parte da traxectoria do artista e deseñador Francisco Mantecón, a correspondente ás súas series de pinturas das décadas dos oitenta e noventa, coincidindo coa súa etapa de madurez.

Paralelamente á mostra, a editorial Galaxia -de quen Mantecón foi colaborador histórico- acaba de publicar un libro do mesmo título con textos de varios autores -Francisco Sampedro, Antonio Doñate & X. Carlos Hidalgo, Manolo Figueras, Vítor Mejuto, Roque Lazcano Vázquez, Mar Vicente, Manolo Moldes- sobre a figura e traxectoria de Mantecón, imaxes das súas obras, e unha selección de citas do artista extraídas de entrevistas na prensa entre 1976 e 1994.

Máis información en:

comentario Comentarios (0)