31/10/2014

A DAG estará no coloquio profesional Séculos traballando en madeira

30/07/2014

A DAG participará no coloquio profesinal Séculos traballando en madeira que no marco da X edición do festival Música no Claustro de Tui se celebrará o próximo venres 8 de agosto ás 19.00 h.

Alén da DAG, no coloquio estarán presentes representantes doutras organizacións como o Colexio Oficial de Decoradores e Deseñadores de Interior de Galicia (CODDIG) ou das empresas Finsa e Porta da Pía Artesanía.

A programación para o venres contempla ademais as seguintes actividades:

18.00 h Visita guiada á Catedral de Tui, inclúe claustro, xardíns e subida aos tellados.
19:00 h Coloquio profesional
20:30 h Viño nos xardíns da Catedral
22:30 h Visita guiada ao “Tui do Pai Salvado”
00:00 h Concerto de órgano do músico Fernando Buide á medianoite na Catedral de Tui.

O festival Música no Claustro desenvólvese desde o 6  ata o 10 de agosto e toda a información relativa ao evento está disponible na súa páxina web: http://www.musicanoclaustro.com/

comentario Comentarios (0)

Unha nova edición dos Premios Anuaria

Unha nova edición dos Premios Anuaria 23/07/2014

A semana pasada convocábase unha nova edición dos Premios Anuaria nos que DAG, Asociación Galega de Deseñadores, colabora formando parte do xurado e na difusión.

O período de inscrición estará aberto 3 meses, ata o 15 de outubro, e hai un total de 19 categorías: mellor anuncio de prensa, campaña de publicidade comercial, cartel, tríptico, folleto, postal, flyer, cuberta de libro, tipografía, logotipo...

Cada inscrición nos premios debe formalizarse mediante o abono de 80 € en concepto de dereitos de inscrición e teñen unha promoción pola que se inscribes 2 traballos, che regalan a inscrición dun 3º. A maiores, para os socios da DAG hai un desconto do 20% en cada inscrición que fagan. Para conseguilo, só teñen que poñerse en contacto coa asociación e facilitarémoslles un código que deberán introducir no momento de se inscribir.

Aqueles que queirades consultar máis información, podedes facelo na páxina web do evento:

comentario Comentarios (0)

<< < 2 3 4 5 6 7 8 > >>