29/07/2015

Breve resumo do 3ENAD

Breve resumo do 3ENAD 23/06/2015

Acollidos pola AAD, Asociación Andaluza de Deseñadores, o pasado xoves 11 de xuño déronse cita na Térmica de Málaga un centenar  de deseñadores, docentes, empresarios e responsables técnicos e políticos da administración pública dispostos a pensar e traballar unidos a prol do deseño.

Na mesa de políticas públicas participaron tres expertos vinculados a Design for Europe, proxecto auspiciado polo Design Council británico, con catorce entidades europeas asociadas. Con eles abordouse a xestión de políticas públicas do deseño, xunto a responsables do Ministerio de Industria e Economía, de Surgenia, CADI, CDTI e BiDC que, co proxecto da cidade de Bilbao, exemplificou como é posible reactivar social e economicamente unha cidade cando hai consenso político e se utiliza o deseño de maneira integral e estratéxica.

O traballo previo e a numerosa presenza de docentes en 3ENAD propiciou confirmar e chegar a un acordo coa CEA (Confederación de Escolas de Arte) para convocar un encontro entre asociacións de profesionais do deseño e centros de formación do deseño para a próxima primavera, no que participarán empresas, administracións e institucións que, entre outros asuntos, abordarán a renovación de perfís profesionais nos novos contextos e escenarios abertos no século XXI.

O proxecto Memorias do Deseño Español propuxo a creación dunha comisión permanente formada por membros de READ e o Museo Nacional de Artes Decorativas para desenvolver un futuro fondo documental de traballo dos deseñadores coa participación das escolas de deseño, universidades, investigadores, comisarios, conservadores e outros profesionais expertos.

A presentación das actividades de READ e Telefónica I+D na Universidade de Mondragón e Digipen e sobre todo, a práctica da ferramenta “Escaleira do deseño”, con membros desta empresa xunto a Cosentino, Postres Reina e outras entidades, permitiu identificar colaborativamente problemas que resolver e logros que divulgar con respecto á incidencia do deseño nas estruturas de empresas e institucións. Adquiriuse o compromiso de publicar a experiencia para poder repetila baixo o mesmo formato e obxectivos que os desenvoltos neste encontro.

O valor emocional e os procesos produtivos do deseño español veranse reflectidos nunha ou varias canles (documental, plataforma web interactiva, etc.) que mostrarán como somos, como entendemos o deseño e como abordamos os novos procesos creativos; trátase do proxecto From Spain with Design que, partindo dunha experiencia previa en Valencia, vai estar especialmente orientado cara á internacionalización dos deseñadores españois.

Por último, quedaron propostos varios retos que superar coa participación de diversos colectivos de profesionais, entre eles, descubrir o sentido e a viabilidade das asociacións de deseño tradicionais e transmitir máis decididamente a importancia de trasladarlle á sociedade o valor do deseño.

Podes acceder ás conclusións completas do 3ENAD en:

comentario Comentarios (0)

Gain organiza unha xornada sobre mobiliario intelixente

23/06/2015

A Axencia Galega de Innovación (Gain) a través do Centro de Innovación e Servizos Tecnolóxicos da Madeira (CIS-Madeira) organiza a xornada Mobiliario Intelixente: Identificación de Oportunidades. Nela expoñeranse distintas posibilidades tecnolóxicas e desenvolvementos específicos para o sector do moble, á vez que se presentan casos de éxito.

Os temas que se abordarán serán:

- A Internet das cousas - internet dos mobles

- Novos conceptos de mobiliario intelixente para eSaúde e mellora da vida diaria

- Mobiliario multisensorial para servizos asistenciais e envellecemento activo

- Micro e nano Solucións para mobiliario intelixente de valor engadido

- Reunións B2B

A xornada está dirixida a emprendedores e responsables de dirección, produto ou innovación.

Inscríbete aquí: http://www.cismadeira.es/Galego/novas/02-07-2015.html

Data límite de inscrición: xoves 25 de xuño de 2015.

Data da xornada: xoves 2 de xullo de 2015
Horario: 09.30 h – 14.30 h
Lugar:
Salón de actos do edificio CEI
Parque Tecnolóxico de Galicia
Xornada gratuíta. Imprescindible inscrición. Prazas limitadas.

Mobiliario intelixente.pdf

comentario Comentarios (0)