18/04/2014

Aprendendo a desescribir

Aprendendo a desescribir 26/03/2014

Entre o 8 e o 11 de abril A Coruña acollerá unha nova edición do FETSAC, Festival de Arquitectura.

Nesta quinta edición, o festival contará coa presenza do estudio de deseño gráfico e editorial desescribir, formado por Cibrán Rico e Suso Vázquez. Ambos os deseñadores foron convidados pola organización a dar unha conferencia que leva o suxestivo título de Aprendendo a desescribir e que terá lugar o xoves 10 de abril ás 11 da mañá.

Podes consultar toda a información sobre o FETSAC en:

comentario Comentarios (0)

Congreso editando para as minorías na era dixital

Congreso editando para as minorías na era dixital 26/03/2014

Editores, ilustradores, deseñadores, escritores, bibliófilos, xestores culturais e expertos en novas tecnoloxías debaterán en Compostela sobre a situación do libro e da edición na era de Internet no marco do congreso Editando para as minorías na era dixital que se celebrará do 3 ao 6 de abril.

O programa do congreso inclúe conferencias, mesas redondas, obradoiros e a inauguración o día 3 en Fonseca da exposición Imprimatur sobre a evolución do libro, desde a artesanía dos encadernadores e impresores ata os novos formatos dixitais.

A inscrición no congreso é gratuíta, mais só será preciso formalizala no caso daqueles que vaian asistir ao 80% das actividades ou a algún dos tres obradoiros que terán lugar:

1. A arte de encadernar, a cargo de María del Carmen Villalba Caramés

2. A arte de imprimir, impartido por Antonio Piñeiro

3. A arte de crear ilustracións, a cargo de Pep Carrió

A asistencia ás conferencias e mesas redondas será libre ata completar a capacidade da sala.

Consulta o programa e toda a información relativa ao evento en:

comentario Comentarios (0)

<< < 2 3 4 5 6 7 8 > >>