25/04/2014

Noticias

Ostalgia de desescribir, premiada na categoría de deseño de libro nos D&AD awards 28/03/2014

Esta semana facíase pública a listaxe de premiados nos D&AD awards, uns prestixiosos galardóns cos que cada ano a D&AD recoñece aqueles proxectos que sobresaen pola súa creatividade, orixinalidade, excelencia técnica e innovación no deseño e a publicidade.

Cada ano son miles os aspirantes que presentan a concurso os seus traballos, mais só uns poucos acadan o privilexio de formar parte da nómina de premiados por esta organización benéfica e educativa sen ánimo de lucro que alá por 1962 crearan un grupo de deseñadores e directores artísticos londinienses entre os que se encontraban David Bailey, Terence Donovan ou Alan Fletche.

Pero o que converte esta edición en especial para o deseño galego é que, entre eses poucos afortunados, temos a dous compañeiros: Jesús Vázquez e Cibrán Rico (desescribir), quen resultaron premiados na categoría de deseño de libro por Ostalgia, unha das primeiras obras editadas baixo o selo de Fabulatorio, o proxecto editorial que ámbolos dous botaron a andar na primavera de 2012.

Moitos parabéns socios!

comentario Comentarios (0)

Aprendendo a desescribir

Aprendendo a desescribir 26/03/2014

Entre o 8 e o 11 de abril A Coruña acollerá unha nova edición do FETSAC, Festival de Arquitectura.

Nesta quinta edición, o festival contará coa presenza do estudio de deseño gráfico e editorial desescribir, formado por Cibrán Rico e Suso Vázquez. Ambos os deseñadores foron convidados pola organización a dar unha conferencia que leva o suxestivo título de Aprendendo a desescribir e que terá lugar o xoves 10 de abril ás 11 da mañá.

Podes consultar toda a información sobre o FETSAC en:

comentario Comentarios (0)

<< < 2 3 4 5 6 7 8 > >>