05/07/2015

ROKdesign organiza unha xornada de portas abertas para este xoves 11 de xuño

ROKdesign organiza unha xornada de portas abertas para este xoves 11 de xuño 09/06/2015

Con motivo da semana internacional do deseño en Barcelona, o estudio ROKdesign do noso socio Antón García Seoane organiza este xoves 11 de xuño unha xornada de portas abertas. Ese día todos os estudios creativos de Sant Agustí 5 abrirán as súas portas ao público ás 10 da mañá e ofrecerán unha actividade ou exposición preparada en exclusiva para a ocasión.

No caso de ROKdesign e do resto de coworkers do estudio trátase dunha intervención artística titulada La Persiana Indiscreta consistente na realización, mediante a técnica do graffiti art, dun mural artístico. O traballo será realizado por ROKdesign en colaboración con Rughy, ilustrador proveniente de Italia. O punto de inspiración inicial é a mirada ao deseño dos anos 50. Para a intervención, ocuparán parcialmente a beiravía cun andamio móbil. A actuación, concibida como reclamo, durará toda a xornada.

Alén de á actividade, ROKdesign convida a todos aqueles que o desexen a entrar no seu estudio e coñecer de primeira man o local, a metodoloxía de traballo, así como os últimos proxectos e traballos.

Enderezo:

Carrer Sant Agustí 5 - 08012 - Barcelona

comentario Comentarios (0)

Este 10 de xuño descubre a nova ruta dixital

02/06/2015

Tórculo Comunicación Gráfica convida os deseñadores a participar na actividade Descubre a nova ruta dixital que terá lugar a tarde do próximo mércores 10 de xuño na súa sede do Polígono do Tambre, Vía Edison 33-35 Santiago de Compostela.

O programa inclúe unha conferencia do deseñador América Sánchez e un pequeno taller para experimentar con novos soportes.

América Sánchez é deseñador gráfico, fotógrafo e pedagogo da imaxe. De formación autodidacta, aprendeu da chamada Escola de Suíza. Despois de varios anos traballando para varias axencias e como free-lance, pon en marcha o seu propio estudio de deseño. Tamén desenvolve unha actividade pedagóxica na Escola de Deseño e Artes Eina de Barcelona e outras escolas e institucións. É responsable da identidade corporativa de recoñecidas institucións e empresas e da identidade gráfica de importantes eventos, como o logotipo da candidatura olímpica de Barcelona 92. No seu estilo combina a rigorosidade do deseño de tradición europea co grafismo popular.

Para asistirdes, confirmade a vosa presenza a través de:
Teléfono 902 905 024
Mail: comunicacion@torculo.com

Descarga o programa:

Descubre a nova ruta dixital.pdf

comentario Comentarios (0)

<< < 2 3 4 5 6 7 8 > >>