31/03/2015

A WOODY Collection de RoKdesign formará parte da exposición VINÇON Barcelona

A WOODY Collection de RoKdesign formará parte da exposición VINÇON Barcelona A WOODY Collection de RoKdesign formará parte da exposición VINÇON Barcelona 15/01/2015

O proxecto WOODY Collection do noso socio Antón García (RoKdesign) acaba de ser seleccionado para a VINÇON Barcelona, unha exposición colectiva que reúne varias propostas de accesorios de cociña e que se inaugura este xoves día 15 ás 18.30 h.

WOODY Collection é un proxecto en fase conceptual en busca de empresas interesadas en comercializalo que está conformado por unha familia de soportes para cápsulas de café:

- “3 en raya” concibido como un obxecto interactivo que ademais de cumprir a súa función permite que os usuarios se entreteñan mentres toman o café.

- “Gon” que representa un hexágono erosionado e que se pode colocar de maneira horizontal sobre unha mesa ou ben en vertical colgado da parede.

A base de ambos os soportes é a madeira maciza e combínase segundo o modelo con pezas metálicas e de silicona. Este contraste entre o industrial dos perfís de aceiro ou silicona e as formas amables da madeira dotan de carácter as pezas.

Dossier sobre a WOODY Collection:

comentario Comentarios (0)

Os Premios Nacionais de Deseño 2014 non serán convocados

Os Premios Nacionais de Deseño 2014 non serán convocados 14/01/2015

A Xunta Directiva de READ, asociación á que pertence DAG, escribe unha carta aberta ó Ministro de Economía y Competitividad do Goberno de España criticando a medida e esixindo unha Política Nacional do Diseño.

A decisión do Ministerio de Economía y Competitividad do Goberno de España de non convocar os Premios Nacionais de Deseño e Innovación 2014 supón un novo golpe ó sector do deseño e llevou á Xunta Directiva de READ a dirixir unha carta ó ministro expresando a nosa desaprobación.

Unha carta aberta criticando esta medida, ao ser os Premios Nacionais de Deseño o último vínculo da Administración do Estado co sector, tras facer desaparecer o DDI (Sociedad Estatal para el Desarrollo del Diseño y la Innovación) en 2010 e quedarnos sen interlocutores, e reclamando unha vez máis o que os deseñadores e outros moitos profesionais convencidos do valor estratéxico do deseño para a xeración de riqueza, aliñados coa visión dos nosos veciños europeos, vimos defendendo para o noso país: unha Política Nacional do Diseño.

Carta aberta ó Ministro de Economía y Competitividad do Goberno de España

comentario Comentarios (0)