23/08/2014

Desconto exclusivo a socios para o MAD 2014

Desconto exclusivo a socios para o MAD 2014 09/06/2014

A Asociación DAG a través de READ e MAD Spain chegaron a un acordo para poder ofrecer un desconto exclusivo aos socios da DAG na compra de entradas para a edición 2014 de un dos eventos de deseño máis relevantes e interesantes do país.

A próxima edición de MAD 2014 celebrarase o vindeiro 27 e 28 de xuño no Palacio Municipal de Congresos de Madrid. Unha oportunidade que a calquera planner lle pode interesar e onde seguro, gozará aprendendo dalgunhas das mentes máis creativas.

Este ano, MAD presenta un cartel de relatores moi completo e interesante, entre os que destacan Vaughan Oliver, Cassidy Curtis (DreamWorks), Pat Perry ou Javier Jaén, entre outros.

Por ser socio da DAG, poderás beneficiarte dun desconto exclusivo do 20% no prezo da túa entrada. Para solicitar o desconto, tan só tes que escribir un correo a info@asociaciondag.org co asunto “desconto MAD”.

Esperamos que vos resulte interesante.

comentario Comentarios (0)

A DAG participará no segundo encontro nacional de asociacións de deseño

A DAG participará no segundo encontro nacional de asociacións de deseño 30/05/2014

A DAG, Asociación Galega de Deseñadores, participará o próximo 12 e 13 de xuño de 2014 no segundo encontro nacional de asociacións de deseño na Central de Deseño Matadero en Madrid. O encontro está organizado pola READ e coordinado por unha das súas asociacións membro, co fin de procurar un espazo común onde establecer e reforzar alianzas entre os representantes.

Os temas que se abordarán neste segundo encontro extraéronse do encontro celebrado o ano pasado e estruturanse nas seguintes mesas de traballo:
Mesa 1: Relación das asociacións de profesionais co ensino
Mesa 2: Relación dos deseñadores coas empresas
Mesa 3: Proxecto from Spain with Design
Mesa 4: Mapa do deseño
Mesa 5: Comunicación do Deseño
Mesa 6: Relación coas administracións

Cada unha das asociacións inscritas propuxo actividades ou accións concretas encamiñadas a mellorar os temas e contidos que se tratarán en cada unha das mesas.

comentario Comentarios (0)

<< < 3 4 5 6 7 8 9 > >>