24/04/2014

Congreso editando para as minorías na era dixital

Congreso editando para as minorías na era dixital 26/03/2014

Editores, ilustradores, deseñadores, escritores, bibliófilos, xestores culturais e expertos en novas tecnoloxías debaterán en Compostela sobre a situación do libro e da edición na era de Internet no marco do congreso Editando para as minorías na era dixital que se celebrará do 3 ao 6 de abril.

O programa do congreso inclúe conferencias, mesas redondas, obradoiros e a inauguración o día 3 en Fonseca da exposición Imprimatur sobre a evolución do libro, desde a artesanía dos encadernadores e impresores ata os novos formatos dixitais.

A inscrición no congreso é gratuíta, mais só será preciso formalizala no caso daqueles que vaian asistir ao 80% das actividades ou a algún dos tres obradoiros que terán lugar:

1. A arte de encadernar, a cargo de María del Carmen Villalba Caramés

2. A arte de imprimir, impartido por Antonio Piñeiro

3. A arte de crear ilustracións, a cargo de Pep Carrió

A asistencia ás conferencias e mesas redondas será libre ata completar a capacidade da sala.

Consulta o programa e toda a información relativa ao evento en:

comentario Comentarios (0)

Conclusións do foro DAG: Propostas de avance para o deseño

07/03/2014

A DAG, Asociación Galega de Deseñadores, fai público o documento coas conclusións do foro Propostas de avance para o deseño celebrado o 9 de febreiro de 2013 no Centro Galego de Arte Contemporánea.

O foro, ao que asistiron deseñadores gráficos e industriais de toda Galicia, articulouse en seis mesas de debate, cada unha delas centrada nun tema:

1. A web como medio no contexto da edición
2. Educación e formación en deseño en Galicia
3. A produción do deseño galego
4. A comunicación do deseño galego
5. Historia do deseño galego e a identidade tipográfica
6. O tratamento do deseño por parte das administracións públicas (contratacións, concursos...)

O documento de conclusións que ve a luz agora pretende ser un punto de partida para a discusión das distintas propostas xurdidas durante a xornada do foro e a selección daquelas máis interesantes para o seu desenvolvemento por parte da DAG a través de comisións de traballo creadas para tal efecto.

De momento hai xa unha primeira comisión constituída por membros da asociación que está a traballar no tema dos concursos de deseño, posto que desde a DAG considérase prioritario a posta en marcha de iniciativas que combatan esta mala práctica cada vez máis adoptada por empresas e administracións públicas.

Aquelas persoas interesadas, da DAG ou non, en participar nesta primeiro grupo de traballo, ou en calquera outra das iniciativas propostas no documento, poden poñerse en contacto connosco a través de info@asociaciondag.org. Esperamos as vosas suxestións e comentarios!

Descarga as conclusións do foro:

Propostas do Foro DAG.pdf

comentario Comentarios (0)