19/04/2014

Conclusións do foro DAG: Propostas de avance para o deseño

07/03/2014

A DAG, Asociación Galega de Deseñadores, fai público o documento coas conclusións do foro Propostas de avance para o deseño celebrado o 9 de febreiro de 2013 no Centro Galego de Arte Contemporánea.

O foro, ao que asistiron deseñadores gráficos e industriais de toda Galicia, articulouse en seis mesas de debate, cada unha delas centrada nun tema:

1. A web como medio no contexto da edición
2. Educación e formación en deseño en Galicia
3. A produción do deseño galego
4. A comunicación do deseño galego
5. Historia do deseño galego e a identidade tipográfica
6. O tratamento do deseño por parte das administracións públicas (contratacións, concursos...)

O documento de conclusións que ve a luz agora pretende ser un punto de partida para a discusión das distintas propostas xurdidas durante a xornada do foro e a selección daquelas máis interesantes para o seu desenvolvemento por parte da DAG a través de comisións de traballo creadas para tal efecto.

De momento hai xa unha primeira comisión constituída por membros da asociación que está a traballar no tema dos concursos de deseño, posto que desde a DAG considérase prioritario a posta en marcha de iniciativas que combatan esta mala práctica cada vez máis adoptada por empresas e administracións públicas.

Aquelas persoas interesadas, da DAG ou non, en participar nesta primeiro grupo de traballo, ou en calquera outra das iniciativas propostas no documento, poden poñerse en contacto connosco a través de info@asociaciondag.org. Esperamos as vosas suxestións e comentarios!

Descarga as conclusións do foro:

Propostas do Foro DAG.pdf

comentario Comentarios (0)

A Fundación Luís Seoane acolle a exposición Traballar con signos do deseñador Alberto Corazón 31/01/2014

Inaugurouse en novembro, pero aínda estades a tempo de visitala porque permanecerá aberta ata o 23 de febreiro de 2014 na Fundación Luís Seoane da Coruña. Trátase da exposición Trabajar con signos. Alberto Corazón 1963-2013. A mostra reúne carteis, publicacións, maquetas e esbozos orixinais realizados por Alberto Corazón nos últimos cincuenta anos e organizados en sete grandes bloques para ofrecer unha visión global do universo creativo do deseñador, tanto na súa vertente artística como nos campos do deseño gráfico e industrial: Arte e deseño, Compromiso e ética, O papel do deseño na Transición, A renovación da imaxe, A modernización da empresa, O deseño e a Academia e O deseño e a arte.

Fundación Luís Seoane
San Francisco 27
15001 A Coruña

Horario de apertura ao público