30/01/2015

Noticias

Premio nos «Luxury Advertising Awards, Festival de la Publicidad y el Lujo 2014» para Desoños 20/11/2014

Na DAG estamos de noraboa! Os nosos socios Noelia Fernández e Carlos Álvarez, directores creativos do estudio Desoños, veñen de recibir un premio nos «Luxury Advertising Awards, Festival de la Publicidad y el Lujo 2014».

O traballo de Desoños que mereceu o recoñecemento á Mellor Creatividade Web foi o desenvolvemento da páxina web da multinacional italiana de xoiaría Pesavento.

Parabéns!

comentario Comentarios (0)

Temos un novo socio estudante na DAG. Benvido!

Temos un novo socio estudante na DAG. Benvido! 06/11/2014

Chámome Bruno Pardo e son estudante de Deseño Gráfico na EASD Ramón Falcón en Lugo. Comecei a interesarme polas artes desde pequeniño, o meu hobby número un era debuxar (aínda a día de hoxe segue sen ser o meu forte) e a música, a cal segue sendo unha parte fundamental da miña vida e do meu día a día, acabarei de home orquestra! En canto puiden facerme con algún programa, empecei de forma autodidacta a deseñar para min dentro de foros, e a crear pola miña conta uns cantos, aprendendo así o uso básico dalgún programa e algo de HTML.

O primeiro paso importante na miña curta carreira como deseñador (a cal está empezando a nacer) foi iniciar os meus estudos na escola, estou no terceiro ano e o punto de vista co que vexo agora as cousas é radicalmente diferente ao que tiña antes. Aprendín, e sigo a facelo, cada día algo útil e importante para seguir desenvolvéndome como deseñador.

O meu método, para moitos equivocado, é o de ensaio-erro. Fago as cousas moi (demasiado quizais) rápido e cando as vexo terminadas e algo non me convence volta a corrixir! Gústame o deseño sinxelo, “menos é máis”, claro e conciso. O que sobra, quítoo.

Aberto a mellorar e a ver. Estou encantado de formar parte da DAG e ansioso por irvos coñecendo a todos para ver o que facedes (xa lle botei un ollo a algunhas webs), aprender do que me contedes e, sobre todo, facer colegas de profesión.

Por que ser simplemente un pensador creativo cando podes ser un provocador cultural? Esa é a pregunta que me fago a diario, e o meu obxectivo, como non, converterme en provocador cultural.

Para terminar, gustaríame incluír a frase de Samuel Johnson: “Moitas cousas difíciles de deseñar mostran ser fáciles de realizar”

comentario Comentarios (0)

<< < 3 4 5 6 7 8 9 > >>