02/07/2015

Inscríbete no III Encontro Nacional de Asociacións de Deseño

Inscríbete no III Encontro Nacional de Asociacións de Deseño 02/06/2015

A DAG acode ao III Encontro Nacional de Asociacións de Deseño que se celebra os próximos 11 e 12 xuño en Málaga para participar na mesa de traballo n.º 1. Bases para as políticas públicas do deseño en España e na n.º  5. Novos modelos de organización e asociación de deseñadores.

No caso da mesa 1, que coordinará Gelo Álvarez (Dimad), o debate estará centrado na definición dunha serie de liñas mestras que poidan servir de guía ás administracións á hora de acometer un plan estratéxico de acción ao redor do deseño; mentres que na mesa 5, baixo a coordinación de Eugenio Jiménez (aad), se abordarán cuestións como os modelos de organización dos profesionais do deseño ou o rol das asociacións de deseño no futuro próximo.

Outros eixos temáticos ao redor dos que se articulan as xornadas de traballo serán: o primeiro encontro de centros docentes e asociacións profesionais do deseño, a creación do arquivo documental Memorias do Deseño Español, o workshop deseño_empresa coa experiencia proxecto READ-Telefónica I+D ou proxecto Spain with Design.

Todas as persoas, colectivos ou institucións interesados en participar poden inscribirse antes deste mércores 3 de xuño en:

comentario Comentarios (0)

IX Agasallo a Luís Seoane

IX Agasallo a Luís Seoane 26/05/2015

O próximo 1 de xuño ás 19.30 h na biblioteca pública da Coruña Miguel González Garcés inaugúrase Picasso 73, unha mostra de libros da biblioteca de arte de Luís Seoane. A continuación, procederase á plantación de tres rudas e un allo verde fronte ao busto da praza de Luís Seoane.

A actividade enmárcase dentro do IX Agasallo a Luís Seoane, o evento que cada ano conmemora o nacemento do artista. Ademais da exposición, que permanecerá aberta ata o 29 de setembro, o programa de actos previsto para este 2015 inclúe a celebración o 4 de xuño no salón de actos da biblioteca, tamén ás 19.30 h, de dúas conferencias: Biblioteca de arte de Luís Seoane: Picasso, a cargo do presidente da Real Academia Galega Xesús Alonso Montero, e Do Seoane máis deseñador, por parte do deseñador Pepe Barro.

comentario Comentarios (0)

<< < 3 4 5 6 7 8 9 > >>