25/07/2014

A DAG participará no segundo encontro nacional de asociacións de deseño

A DAG participará no segundo encontro nacional de asociacións de deseño 30/05/2014

A DAG, Asociación Galega de Deseñadores, participará o próximo 12 e 13 de xuño de 2014 no segundo encontro nacional de asociacións de deseño na Central de Deseño Matadero en Madrid. O encontro está organizado pola READ e coordinado por unha das súas asociacións membro, co fin de procurar un espazo común onde establecer e reforzar alianzas entre os representantes.

Os temas que se abordarán neste segundo encontro extraéronse do encontro celebrado o ano pasado e estruturanse nas seguintes mesas de traballo:
Mesa 1: Relación das asociacións de profesionais co ensino
Mesa 2: Relación dos deseñadores coas empresas
Mesa 3: Proxecto from Spain with Design
Mesa 4: Mapa do deseño
Mesa 5: Comunicación do Deseño
Mesa 6: Relación coas administracións

Cada unha das asociacións inscritas propuxo actividades ou accións concretas encamiñadas a mellorar os temas e contidos que se tratarán en cada unha das mesas.

comentario Comentarios (0)

A vixencia das formas. Unha ollada ao pasado, un pé no futuro

A vixencia das formas. Unha ollada ao pasado, un pé no futuro 14/05/2014

Este xoves 15 de maio celébrase ás 19.30 h na galería Sargadelos da Coruña a mesa redonda A vixencia das formas. Unha ollada ao pasado, un pé no futuro na que participarán Manuel del Río, deseñador fundador de Cenlitrosmetrocadrado, Andrés Gallardo e María Casal do estudio ANDRESGALLARDO, Luis Gil, arquitecto membro de UNDO REDO, Fernando Agrasar, arquitecto director da ETS de arquitectura e da revista Dardo, Anxo López, deseñador, xestor de recursos en Designit e creador de Miudo.es.

Lugar: Galería Sargadelos da Coruña

Rúa Real 53, 15003 A Coruña