27/11/2014

Exposición de Obxectos-Icona TRANS-FORMA no espazo Sirvent

Exposición de Obxectos-Icona TRANS-FORMA no espazo Sirvent 19/09/2014

O vindeiro 25 de setembro ás 20.00 inaugúrase no espazo Sirvent a exposición de Obxectos-Icona TRANS-FORMA, unha exposición de 17 pezas históricas, obxectos de culto da Colección Zanotta e reinterpretadas de forma contemporánea por deseñadores novos de FABRICA.

Entre os novos obxectos-icona: Sciangai (De Pas, D’Urbino e Lomazzi, 1973) o percheiro que lembra o famoso xogo chinés, enriquecido cunha serie de ferramentas prácticas de traballo; Sela (Achille e Piergiacomo Castiglioni, 1957) o asento que para sentar ten unha sela de bicicleta apoiada sobre un perfil de aceiro, aguanta o paso do tempo dotándoo dunha grosa cadea antirroubo; Blow (De Pas, D’Urbino e Lomazzi, 1967) a butaca inchable símbolo dos anos da xuventude contestataria, toma unha nova característica lúdica; Milo (1937), o espello que evoca a forma sinuosa da célebre estatua grega La Venus de Milo, convídanos a reflexionar sobre os canons actuais da beleza; a mesa Bieder (Emaf Progetti, 2005), animada con figuras bidimensionais -persoas, obxectos e animais- que din o que pode pasar debaixo das patas dunha mesa, ata as populares cadeiras Small (For Use, 2003) que se converten en obra de arte grazas ao refinado bordado realizado en punto de cruz, na parte posterior do respaldo. A investigación, a experimentación e o deseño únense para comunicar a forza creativa, converténdose deste xeito nun novo símbolo, libre e que alegra a estética da vida cotiá.

A presentación acompañarase coa presenza de David Barro, actualmente director da Fundación Luis Seoane, quen falará da interrelación que se produce entre a arte e o deseño, do concepto de reutilización e transformación do cotián e o seu potencial estético e dos principios de responsabilidade que deben guiar o deseño no século XXI.

Máis información en:

zanotta _ trans-forma.pdf

comentario Comentarios (0)

A DAG estará no coloquio profesional Séculos traballando en madeira

30/07/2014

A DAG participará no coloquio profesinal Séculos traballando en madeira que no marco da X edición do festival Música no Claustro de Tui se celebrará o próximo venres 8 de agosto ás 19.00 h.

Alén da DAG, no coloquio estarán presentes representantes doutras organizacións como o Colexio Oficial de Decoradores e Deseñadores de Interior de Galicia (CODDIG) ou das empresas Finsa e Porta da Pía Artesanía.

A programación para o venres contempla ademais as seguintes actividades:

18.00 h Visita guiada á Catedral de Tui, inclúe claustro, xardíns e subida aos tellados.
19:00 h Coloquio profesional
20:30 h Viño nos xardíns da Catedral
22:30 h Visita guiada ao “Tui do Pai Salvado”
00:00 h Concerto de órgano do músico Fernando Buide á medianoite na Catedral de Tui.

O festival Música no Claustro desenvólvese desde o 6  ata o 10 de agosto e toda a información relativa ao evento está disponible na súa páxina web: http://www.musicanoclaustro.com/

comentario Comentarios (0)

<< < 3 4 5 6 7 8 9 > >>