30/07/2015

Jaime Moreno Medina e Marset, Premios Nacionais de Deseño 2015

Jaime Moreno Medina e Marset, Premios Nacionais de Deseño 2015 18/06/2015

O Ministerio de Economía e Competitividade anunciou hoxe a concesión dos Premios Nacionais de Deseño 2015 a Jaime Moreno Medina, na categoría de profesionais, e a Marset, na modalidade de empresas.

No caso de Jaime Moreno Medina, o xurado destacou a súa visión creativa e innovadora especializada no deseño de produtos industriais orientados ao usuario que, a través do deseño, produce un valor comercial e ao mesmo tempo unha mellora na calidade de vida das persoas. Ademais do deseño do produto, achega unha visión multidisciplinar que o converte nun consultor experto en estratexia de produto. A súa orientación profesional permitiulle, a través da súa empresa Mormedi, o desenvolvemento de numerosos proxectos para compañías procedentes de múltiples sectores.

Pola súa parte, os deseños de Marset no ámbito da iluminación establecen un importante elemento estratéxico empresarial e constitúen un eixe transversal que une produto, comunicación e empresa ata alcanzar comportamentos sostibles e responsables. O xurado sinalou tamén o crecemento excepcional experimentado pola entidade nos últimos anos, a súa forte cota de exportación e a calidade das súas diferentes coleccións.

comentario Comentarios (0)

Luis Seoane. Retrato de esguello no Marco de Vigo

Luis Seoane. Retrato de esguello no Marco de Vigo 16/06/2015

Xa se pode visitar no Marco de Vigo Luis Seoane. Retrato de esguello, unha exposición que abrangue os mais de cincuenta anos de traxectoria artística do intelectual galego a través dunhas 300 obras entre pinturas, debuxos, gravados, acuarelas, tapices, carteis publicitarios, bosquexos murais, deseños cerámicos e publicacións.

A mostra permanecerá aberta ata o 27 de setembro de 2015 nas salas de exposición da planta baixa do Marco no seguinte horario:
Martes a sábados (festivos incluídos), de 11.00 a 14.30 e de 17.00 a 21.00 / Domingos, de 11.00 a 14.30

Dossier Luis Seoane de esguello.pdf

comentario Comentarios (0)